En vanlig lista

De var rätt länge sen nu faktist :) Och jag ska försöka svara normalt och oironiskt på frågarna:P

Vad heter du: Jessica

Var bor du: Örebro

Trivs du där: NEJ!

Brukar du läsa horoskop: Ja, men de stämmer fan aldrig..

Har du körkort: Ja, men de är inte mitt.

Favoritdjur: Gräshoppor

Festar du mycket: Jämfört med vem?

Sprit, cider, vin eller öl: Cider

Brukar du bli för full: Nej, bara för patetiskta människor.

Antal kuddar i sängen: 2

Äger du ett busskort: Ja 2 stycken men använder dom inte.

Vad åt du till frukost: Rostat bröd

Har du haft sex idag: * tänker efter*, Nej.

Nästa mål i ditt liv: Klara alla nästa veckas skrivningar

Hur svarar du i mobilen: Ah hallå?

Antal timmar sömn inatt: 6 kanske?

Sov du ensam: Om man tänker efter så har jag ju typ redan svart på den frågan..

Din hobby: Jag har väl fler än bara en?

Vad är det för veckodag?: Lördag

Vad åt du senast: Godiiis

Vem fick du sms av senast: Toooja

Vem ringde dig senast: Kusinen

Godaste ölen du druckit: Öl är äckligt!

Vilka hårfärger har du haft: Brunt och svart, typ.

Vad såg du senast på TV: High school musical

Vad läser du för bok just nu: Hamlet

Längd: 161 cm

Skostorlek: 38

Hårfärg: Brun

Är du kär i någon: mm..

Vad gör du om ett år: Pluggar, kans jobbar också.

Önskar du att du bodde någon annanstans: Okej den här frågan har jag väl ockås svarat på typ? JA!

Dricker du: Jaa dricka måste man väl, torkar ju ut annars.

Vilken parfym använder du: Hypnôse

Vilka skor använder du: Cheap monday

Dagens klädsel: Mjukisbrallor och linne


Kommentarer
Postat av: Anonym

HHAHAHA Har du körkort: Ja, men de är inte mitt.

-.-''

2007-11-18 @ 14:44:37
URL: http://lindaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0