En favorit i kylan


De var så ruskigt kallt på stan idag så vi slank in på ett kafé för att värma oss en stund. Jag beställde in en stor Chai Latte. Förutom varm choklad så är de typ den enda varma drycken jag tycker om.  Jag vill verkligen kunna dricka vanligt kaffe eller Te men de går inte! Har försökt tusen gånger. Chai latte är nog lite mer som en blandning av de. Det har smaken av Chai te men konsistensen av  en kaffe latte. Kryddigt sött med smak av kardemumma, ingefära och kanel serverat med krämigt ångade mjölk. Perfekt! Kanelen gör verkligen pricken övet i:et såhär i Juletider. Min chailatte fick hela bordet att fyllas av julkänsla!

Kommentarer
Postat av: Jen

Va gott de verka! Måste prova

2007-11-28 @ 16:39:14
Postat av: gabriella

Tacka mig jess.!

2007-11-29 @ 18:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0