Du fattar ingenting

Jag vet inte hur många gånger jag tittat på de här klippet idag, men jag skrattar lika mycket varje gång! Så jäävla kul. Tusan att jag missade när de gick på tv. Det är den nya killen i Paralamentet, Björn Gustavsson som får Tips från Coachen. Jag tror de här är de bästa nån som som sänds från Parlamentet. Han imitationer av en brat är helt klockrena, och ännu roligare blir de när han får uppmaningen " Du fattar ingenting". Jag skrattar ihjäl mig( som schyffert). Så jäkla bra skådespel asså, han ser verkligen ut att inte fatta någonting!


Kommentarer
Postat av: Strnadova

hehe jag typ såg hans scendebut för 1½ år sen då jag och min kompis såg sthlm live på storan^^

2007-11-17 @ 17:23:32
URL: http://strnadova.blogg.se
Postat av: Elin

HAHAHAHAHAHA fan va bäst!!

2007-11-17 @ 19:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0