Det är över



7 personer uppges nu vara döda, en av dom är gärningsmannen. Strax före klockan 2 idag stormade insattstyrkan skolan och gripit mannen, han ska sen ha skjutit sig själv. Det är över, det blev inte vad vi alla fruktade, ett gisslandrama. Jag behöver inte längre oroa mig för att sitta på helspänn framför nyheterna ikväll. Tack och lov!  Något annat man oroade sig för var ju att det skulle vara några svenskar på skolan men även det har blivit bekräftat att de inte fanns.

Man vet inte varför mannen utfört de här hemska dåden, det kanske man heller aldrig får veta. Igår lades en video ut på youtube kallad " Just testing my gun", där mannen visade hur han sköt med sin pistol. Jag har varit inne och kollat. Även om det inte är så hemska scener så sitter jag ändå och skakar när jag ser de, när man tänker på att det var just med den pistolen han dödade alla dom där människorna, och att det var just den smällen som dånade över klassrummen, och att det var just det ansiktet som antagligen var de sista dom där 7 personerna såg.
Jag länkar inte till videon, vill ni se så gå in på youtube och skriv helt enkelt " Just testing my gun". Videon har nu tagits bort!


Hm, jag lyssnar på radionyheterna just nu och där säger dom att det bara är en som dött och 4 personer blivit skjutna. Samtidigt nämer dom inget om att gärningsmannen tagit livet av sig. Jag vet inte, dom måste vara lite efter, eller har bara aftonbladet hittat på allt?

Kommentarer
Postat av: Matilda

svar: tack =)

gud va hemskt med massakern, shit den måste jag ha missat helt!

2007-11-07 @ 16:08:30
URL: http://baramatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0