What city do i belong in?

You Belong in London

A little old fashioned, and a little modern.
A little traditional, and a little bit punk rock.
A unique soul like you needs a city that offers everything.
No wonder you and London will get along so well.

Det är skumt med dom här testen, på nåt sätt stämmer det Alltid! Idag gjorde jag test om vilken stad jag hör hemma i. Och se där, visst blev det London! Jag svarade endå helt ärligt på frågorna och hade ingen speciell stad i tanken. Och så blir det min favorit stad. Älska London! Jag visste väl att det var där jag hörde hemma! 
Vilken stad hör du ihop med?

Kommentarer
Postat av: Steph

Jag fick Dublin!

2007-05-16 @ 20:33:22
URL: http://strnadova.blogg.se
Postat av: Elin

Hah, ja fick Paris :P

2007-05-16 @ 20:37:54
Postat av: oliviia

jag fick New York City! hahha :P

2007-05-17 @ 00:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0