Rysk humor


Jag kan bara inte få nog av den här låten! Och videon, hahaha den är egentligen inte särskilt rolig men endå kan jag inte se den utan att sitta och halvskratta för mig själv. Det är från den ryska versionen av Idol, Starfactory tror ja de heter. Dom sjunger om en tjej som är ogift men alla hennes åtta systrar har gift sig och så är det min Koldun där som håller på och ska försvara henne. Det är alltså han i vit kostym och fula glasögon som skriksjönger lite då och då, hahah. Så sött!

Kommentarer
Postat av: filippa

hej älskling! VET DU VAD!!! jag ska få kärlek & lavemang, arnbergs korsettfabrik, hon jazzade en sommar och fars lilla tös på film :D. en tjej som heter Marie ska skicka dom till mej på måndag. WWIIII

2007-05-31 @ 18:43:13
URL: http://www.fiskpinnetankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0