På tal om bra film..

Förstår inte hur jag kunde glömma att nämna denna film när jag pratade om äventyrs och sago - filmer igår. Det är ju min absoluta favorit film genom tiderna. Var typ bara 7 år när jag såg den första gången, har sett den tusentals gånger sen dess. Ever After - den riktiga askungesagan. Den är verkligen helt sagolikt underbar. Handlar om unga föräldralösa Danielle som bor med sin elaka styvmor på landet i Frankrike. En dag träffar hon prinsen och dom blir genst förälskade.. well, you know the story. Det är hur som helst den absolut bästa version av askungen någonsin. Innehåller både romantik, skratt och tårar.
Visar här en liten trailer och en musikvideo från filmen:



Det skadar ju inte direkt att det är min favorit skådespelare Drew Barrymore som har huvudrollen i filmen. Hennes askunge-tolkning är verkligen helt oslagbar. Men gillar även andra filmer hon är med i, så lämpligt nog och till min stora lycka så såg jag att filmen Never been kissed går på TV3 ikväll. Weeii! Måste ses och måste spelas in den här gången!

Kommentarer
Postat av: oliviia

hahaha :P tack för tipset ;)

2007-05-08 @ 17:54:18
Postat av: Elin

Drew är bäst! Älskade henne i Masic and lyrics

2007-05-08 @ 20:58:49
Postat av: Johanna

Oj oj.. ser att du har lärt dig hur man gör mindre video-fönster.. well done

2007-05-10 @ 16:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0