Nya dojjor

image82image83

Nu har jag gjort en riktig " cheap monday", eller cheap tuesday kanske de blir.. Jag har hur som helst fyndat på ordentligt. En affär sålde ut alla cheap monday jeans och skor för 100 kronor styck. Jag vet att cheap monday är ganska så ute för tillfället och att de inte alls är min stil. Men kunde inte låta bli. 200 spänn för 2 par skor liksom, det gillar jag! Dessutom behövde jag några att gå i och dom här är supersköna. Gillar färgen på dom vinröda mest men eftersom dom kan vara lite svåra att matcha ihop med andra kläder köpte jag ett par svarta också.
Lätt att jag kommer återvända till den här affären, shit va billigt de var. Jag köpte även en klänning för bara 69 kronor, hade sett en exakt likadan inne på H&M innan och den kosta 200, snacka kap! Dom hade även converse-skor för 350 och massa andra märkesgrejer billigt.


Kommentarer
Postat av: Mandy

Jag gillar inte alls cheap monday, men dom där skorna var ju helgrymma! 100 kr styck, snacka om fynd :)

2007-05-01 @ 16:43:12
URL: http://lovesound.blogg.se
Postat av: Stephanie

woaaah me want me want!!!

2007-05-01 @ 19:40:44
URL: http://strnadova.blogg.se
Postat av: Johanna

Schnyyyyggt

2007-05-03 @ 15:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0