Nämen oj, tack!

Kollade statistiken över besök på bloggen förut, blev lite småchockad faktist. Har haft verkligen skyhöga siffror den här helgen, ja det har faktist 5 dubblats med vad jag brukar ha. Kul!  Men det känns lite nedrigt när hundratals personer läser och de sen bara är 6-7 personer som kommenterar, aja. Antar att de var för att jag skrev om ESC som lockade hit folk, känns lite småtrist att jag måste sluta med de nu. Har ju så mycket mer att säga :P. Jag misstänker att jag kan ha hamnat på listan över dom mest aktiva bloggarna också, speciellt vid  tanke på lördagens åtta(!) inlägg. Förhoppningsvis kommer det fortsätta i samma takt med att allt fler hittar hit, det blir så mycket roligare att blogga när man ser att folk faktist läser.                                 Nu är jag glad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

naw va söt bild

2007-05-15 @ 13:55:53
Postat av: Anonym

aaa, guuuud va söt bild! men keep up the good work, girl ;) jag läser alltid din blogg. men de e ju lite svårt o skriva inlägg ibland..

2007-05-15 @ 20:24:12
Postat av: Fred

Grattis! Har också haft löjligt många besökare i helgen, men som du säger, vore kul om fler kommenterade!

2007-05-15 @ 23:49:13
URL: http://gaydaygayday.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0