Några sista ord.

Oj oj nu är det bråttom, ska åka om tio minuter. Som jag skrev tidigare ska jag bort till släkt idag och kommer inte hem förrens imorgon. Jag har därför skrivit flera inlägg och publicerat dom samtidigt den här morgonen, så scrolla ner för läsning. Allt handlar om ESC såklart haha. Jag är besatt. Några sista kommentarer om kvällen  här alltså.
Vinner tror jag alltså Serbien eller Ukraina gör, men jag vill inte något av dera. Jag hoppas som bekant på Vitryssland, men självklart också Sverige. Tyskland tycker jag om också. Jag tror faktist att dom länder jag nämt här kommer ligga i topp. Sisst kommer nog Storbrittanien, även fast jag inte alls tycker låten är så dålig.
Hoppas Luuk inte är lika störande ikväll, så jag slipper ta finlandsfärgan över och tejpa igen munnen på honom.

Har jag tur får jag tag på en dator även när jag är bortrest, kunde knappt somna igår kväll för jag kom på så mycket ja ville blogga om haha:P Jag fick ner det mesta nu på morgonen i tidigare inlägg, de kan hända att de dyker upp mer under dagen, vem vet.
Ha nu en riktigt trevlig Eurovision-kväll

Kommentarer
Postat av: Estelle

Tycker PRECIS som du! Go Vitryssland!

2007-05-12 @ 12:58:00
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Johanna

Asså jag blev så irriterad i Torsdags när det var Andorras bidrag och så höll dom på och tuta med dom där irriterande tutorna! :O :P

2007-05-12 @ 14:06:01
Postat av: Johanna

Men shiiieses!! Hur sjutton kunde du gissa så rätt :O Ukraina och Serbien... jag är stum! haha

2007-05-13 @ 00:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0