Något för mig

image147 Är inte denna tröja nåt otroligt snygg?! KOLDUN står de på den. Det betyder magiker och är också namnet på Vitryssalnds sångare och min stora kärlek Dmitry Dima Koldun. Åh vad jag är avundsjuk på Svenske Fredrik Olofsson som bär tröjan här på bilden. Som om inte de vore nog så var han också med och dansade bakom Dima nu i ESC, är grymt avundsjuk fast också väldigt stolt, stolt över att de va i alla fall en svensk inblandad i det bästa bidraget. Fredrik var för övrigt med och dansade bakom Anna Book i våran melodifestival för er som tycks känna igen honom.
Men vart kan jag få tag på den här tröjan nu då? Har kollat Kolduns hemsida men hittade inget där tyvärr, känner av ett riktigt måsta-ha-begär här!

Kommentarer
Postat av: oliviia

gö den själv ;) typ måla en svart tröja lite XD

2007-05-15 @ 20:29:07
Postat av: Nathalie

Du får skriva ett fan-mail ;)

2007-05-15 @ 20:35:31
URL: http://glitterdroppe.blogg.se
Postat av: Julia

Tack för den snälla kommentaren Jessica! Jag blev verkligen jätteglad. Såna ord värmer. :) Har skrivit ett litet inlägg om årets ESC nu om du vill läsa. Hoppas allt är bra med dig annars. Kram!

2007-05-15 @ 22:17:03
URL: http://www.jullls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0