Min sida på youtube

Jag har varit medlem på Youtube.com i över ett halvår, och Nu har jag börjat fatta lite hur det fungerar. Jag menar att jag kommit på att man kan kommentera och spara videor till favoriter med mera. Har även lärt mig lite av webbdesigen där så nu har jag typ världens snyggaste egen-designade sida haha. Kolla in den här på Jeckii, (som är mitt namn där). Kolla även in dom 11 videor jag själv lagt upp eller dom 23 jag än så länge har som favoriter, lägg inte märke till att över hälften av dom är videor med en och samma person..guess who!

Kommentarer
Postat av: Elin

Att dömma av din design så är de ganska lätt att lista ut vem som är med på videorna ;)

2007-05-30 @ 15:45:35
Postat av: filippa

Men älskling, har du släppt lille Andreas helt nu?
stackars liten. han vill oxå ta lite plats. för jag hoppas att han fortfarande har en plats i ditt hjärta:P

2007-05-30 @ 20:38:07
URL: http://www.fiskpinnetankar.blogspot.com
Postat av: Jessica

Elin : Nää.. säger du de? ;)
Filippa: hahahahah jo men helt borta är han inte, eller jo kanske. Han är helt enkelt för blond, för svensk och för gammal för mig hahaha;)

2007-05-30 @ 20:46:58
URL: http://missdeardiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0