Jag är för gammal..

You Are 24 Years Old

20-29: You are a twentysomething at heart. You feel excited about what's to come... love, work, and new experiences.
What Age Do You Act?

Har sett fler göra det här testet, det är lite kul. Speciellt för mig som alltid känt mig mycket äldre än vad jag är, nu fick jag beviset. Jag beter mig tydligen som en 24:a åring, låter mycket rimligt ;P

Nämen nej,  Dima Kuldun (-min eurovision-crush som jag på nåt sätt lyckas nämna i allt jag skriver) han är ju bara 21.. tusan också, där sprack det! Han är tydligen för ung för mig. Jag blev lite förvånad när jag såg att han bara var 21 år ( född 1985), trodde han skulle vara mycket äldre, typ 29 eller nåt .Han är ju så manlig liksom, speciellt om man jämför med kändis-killar vi har här i Sverige, typ  Darin eller Ola ( från idol) som aldrig verkar växa upp.

Hur gammal är du?
-
Om du låter bli att göra testet för att det är på engelska tar jag dig för en 12:åring ;).

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jajajaa nu blev det såhär att första gånger blev det 13.. men efter några justeringar (som faktist stämmr in bättre) blev det 17.. vilket passa mycket bättre :D.. fortsätt med sånna här test.. dom är kuliga!

2007-05-14 @ 16:12:42
Postat av: Elin

haha du är bara för söt när de gäller din Dima-mani ;)
Jag blev 15 år, passar mig bra eftersom de är min riktiga ålder.

2007-05-14 @ 16:21:26
Postat av: Madde

Ja vart 17 :P låter bra de

2007-05-14 @ 20:07:46
Postat av: Fröken Roos ~

Haha ja videon är skön. Nu ska jag göra testet. Spännande :P

2007-05-14 @ 20:51:20
URL: http://msroos.blogg.se
Postat av: Julia

Jag blev 21. Tre år för gammal vilket det ibland känns precis som jag är. ;)

2007-05-15 @ 17:02:42
URL: http://www.jullls.blogg.se
Postat av: filippa

jaa gumms lika som vi är blev jag självklart oxå 24. HAHA lite kul faktiskt

ha de gött pussar

2007-05-16 @ 07:56:28
URL: http://www.fiskpinnetankar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0