Hemma igen

Halloj! Då var man tillbaks på hemmaplan igen. Skönt, jag har haft lite hemlängtan faktist. Dock efter familjen och inte datorn ;P Jag har varit hemma i 15 timmar och satte inte på datorn först nu så de säger ju sitt. Kan ju också bero på att jag kom hem vid halv ett i morse och sov till 12 på förmiddan nu haha ;). Det har inte blivit mycket sömn under resan kan man säga, ja inte mer än 6 timmar per natt i alla fall.
Jag har haft det jätte kul. Stockholm var underbart som vanligt fast det regnade en del. Gotland var verkligen ett kärt återseénde det också, det var roligt att den här gången få uppleva det med vänner och klasskamrater.  Det här skulle kunna bli ett långt inlägg för jag har hur mycket som helst att berätta men jag orkar verkligen inte, tror inte många skulle orka läsa igenom det sen heller :P. Jag tänkte försöka lägga upp lite bilder senare istället, lättare att sammanfatta det på det viset. Nu ska jag ta i tu med dom 50 olästa mailen som ligger och väntar.. fy fan ..:P

Catch ya later!


Kommentarer
Postat av: madde

it´s reeeeally nice to have you back ;P

2007-05-25 @ 22:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0