Helt obegripligt underbart vackert


 -Ja tebja lublu

Jag har inte en aning om vad de sjunger om, endå är det här bland det vackraste jag hört. Lyssna bara på refrängen! Koldun är ju helt..helt.. jag saknar ord. Önskar jag kunde ryska så jag förstod det här, för detta är det bästa jag hört sen jag hörde Work your magic i lördags. Fantastiskt!

Dessvärre klev min nyfikna lillasyster in i rummet samtidigt som jag lyssnade:
Syster : - Jessica, varför gråter du?
Jag: - Jag gråter inte!
Syster: - Det gör du visst! Dina läppar skakar och du är våt i ögonen.
Jag : -Jag g-gråter Inte!
Syster: - Johoo, du gråter till den här låten. Det gör du jämt!
Jag: - Inte alls!
Syster: - Är det den där sminkade killen som sjunger? han du tycker är sååå snygg?!
Jag : - UUUUT!


UPDATE:
Tack vare min rysk/svensk-talande tolk har jag nu fått reda på vad låten handlar om. Dom sjunger att man ska ge allt för sin kärlek och själ, om det fina i världen och att ta vara på varje sekund, om att inte ljuga för sig och genomföra det man lovat.

Kommentarer
Postat av: Mattlan

Det var fint, men inte fantastiskt.. fast det kanske bror på kvaliten av filmen.
Jobbig syrra... ^^

2007-05-17 @ 18:18:31
URL: http://mattlan.blogg.se/
Postat av: Madde

mohaha ja vet va " Ja tebja lublu " betyder, det är ryska o betyder Jag älskar dig. haha va söt du e ;)

2007-05-17 @ 19:15:14
Postat av: bwofan_333

En väldigt vacker låt av Koldun, och hälsa din syrra att när hon kommer i 18 års åldern kommer hon o förstå vad kärleken är ;)

2007-05-17 @ 19:17:23
Postat av: NewMe

Hehe, någon verkar lite smått besatt. ;-)

2007-05-17 @ 19:39:17
URL: http://newme.blogg.se
Postat av: Jessica

NewMe: - Nä.. vem då? ;) :P

2007-05-18 @ 10:53:33
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: Keira

=o Det där är ju en grekisk låt. En av mina favoritlåtar faktiskt. o_O Tufft att höra den på ryska.

2007-05-28 @ 11:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0