Go(da) Nuts

Estrellas Go Nuts Nötmix, ett litet måste i skafferiet från och med nu. Jag brukar inte vara så mycket för nötter och sånt men det här var bara så otroligt gott. Har man väl börjat äta går det inte att sluta. Passade bra som ett litet söndagssnacks. Nyttigare än både godis och chips är det ju. Men vill man nu lyxa till det lite finns det ju även att välja Go Nuts nöt&choklad-mix med små NonStop pastiller i, supergod den med!  Just nu säljs dom här små gotte-påsarna för bara 10 kronor på Coop X-tra, passa på för annars ligger priset på över 30 kronor påsen.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: ja, påminn mig imorron om du ser att jag är online på msn! Om du säger hur den ska vara går det ganska fort för mig att fixa det :)

2007-05-27 @ 22:18:24
URL: http://lovesound.blogg.se
Postat av: steph

go cashew! godast hehe

2007-05-28 @ 15:23:08
URL: http://strnadova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0