God morgon!

image149 Första gången jag skriver så här på morgonen, men jag fick lite tid över så jag passade på, är egentligen hur trött som helst. Idag kommer bli en jobbig dag, jag ska åka fyra mil, PÅ CYKEL! Inte så märkvärdigt som det låter, jag gör det varje år. Frivilligt? Nej! Med skolan, jag går ju på en så kallad hälso-skola så jag äe tvungen.
. Men det blir ju sista året nu, det här är de sista jag gör. Skönt, men jag kommer sakna cyklingen, det är faktist ganska trevligt. Jag tycker det är kul att cykla, men just nu vill jag bar krypa ner i varma sängen igen.
 Nåja, tar de ett tag innan nästa blogginlägg nu så vet ni vad jag håller på med :P Och har jag inte skrivit nåt på 2 dygn är de fritt fram att ringa polisen, för då är jag vilse, igen.

- Japp, jag tar alltid tillfälle i akt att slänga in en bild på Koldun. Och om det här är vad jag hittar i min säng nu så stannar jag deffinitivt kvar hemma ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

4 mil?! Shiiit

2007-05-16 @ 17:08:01
Postat av: oliviia

skiiiiiit vilken perfekt kropp den killen hade! :O

2007-05-16 @ 17:15:13
Postat av: Jennifer

Sikken goding de där ser ut vara då ;)

2007-05-16 @ 17:20:24
Postat av: Jessica

Madde: Hah ja men de va inte så jobbigt:P

olivia: I Know!! Den där magen är inte att leka med ;)

Jennifer : Japp, Min!

2007-05-16 @ 18:58:53
URL: http://missdeardiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0