Finbesök i gallerian


Känns lite halvtaskigt att jag ska till Stockholm imorrn när allting där händer idag, som om inte RixFm-festivalen ikväll vore nog så har även Eurovision-vinnaren Marija Serifovic varit i Gallerian och sjungit live idag. Hade jag varit i Stockholm hade jag absolut gått och sett det, inte för att jag är megaförtjust i henne eller låten men ändå coolt att se vinnaren på riktigt. Oj shit, tänk om Vitryssland hade vunnit och det varit Koldun som stått där, och jag missat de med En dag! Då hade jag gått under jorden! Eller ne föresten, jag hade seriöst kunnat Gått till Stockholm för att inte missa det. Aja, tur att det inte var så. Hoppas någon lyckades filma det här så de går att se nånstans.
Bild: Aftonbladet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0