Eurovision-Outfiten

..Tänk om jag skulle skulle fått gå Eurovision-finalen, tänk om jag skulle komma in på efterfesten, och tänk(!) om jag då skulle råka springa in i snygg-Kuldum...

Vore inte det här nåt att lysa upp festen i då?
image133

Min Eurovision-song-contest-dröm-outfit

Rosa miniklänning - Milly
Väska - Marc jacobs
Jacka - Dolce&gabbana
Halsband - Juicy
Örhängen - Juicy
Skor - Chloé
Smink - H&M

Vitt och rosa toppat med silver är precis vad jag skulle satsa på under en eurovision-final. det är schlager -glamour för mig. Tänk er en snygg solbränna under den klänningen! Jackan kan ju vara bra att ha till fast då självklart uppknäppt. Läpparna och ögonlocken skulle jag matcha ihop med klänningen, rosa. Sen alla smycken i silver. Glammigt men endå sött.

Kommentarer
Postat av: Elin

guu så snyggt!

2007-05-12 @ 20:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0