En vecka utan Internet

Ja, de blir en liten bloggpaus nu för vi ska få nytt bredband här hemma o de tar en vecka att få de så ja blir utan internet till nästa torsdag, kanske lite tidigare om jag har tur. Vet inte hur jag ska överleva utan internet, Youtube är de jag kommer sakna mest haha:P är beroende av de. Men jag kommer ha fullt upp här vid datorn endå. Har en massa nya grejer på G. Lite webbdesign, två nya video-filmer, ett skolkollage och så två mix-skivor jag ska sätta ihop. Ska bli roligt att jobba lite ;) det är ju med sånt jag tycker om och jag kommer inte behöva använda internet för det heller. Ska bli jätte roligt att få göra en ny musikvideo igen, den här gången är det ESC2007-medley som gäller. Kommer visa den här nästa vecka om jag är klar. Sen ska jag även göra en tribute-video till Koldun hade jag tänkt. Jag har fått tag på massor av videor och bilder av honom nu så. Det ska bli roligt. Kommer förhoppningsvis finnas på youtube sen också.
Kanske passar på att spela The Sims ockås nu när man är utan internet, det var länge sen!

Men som sagt, nu vet ni vart jag befinner mig och varför de blir lite tomt här. Kanske det dyker upp nåt litet inlägg ibland ifall jag skriver från skolan eller jobbet eller nåt, får se. Kommer sakna bloggen men de ska bli skönt med en liten break från cyper-världen. Stressar halft ihjäl mig här ibland för de är så mycket som ska göras.

 Carpe Diem♥

Kommentarer
Postat av: oliviia

va synd! jag gillar verkligen din blogg. o när du va bortrest så va jag inne o kollade varje dag efter nya inlägg ;) aja, får la se om jag överlever XD

2007-06-01 @ 20:06:12
Postat av: Anonym

Jag vet vad Therese Lövs barn heter..

2007-06-03 @ 20:41:53
Postat av: Anonym

En vecka utan internet... då överlever jag nog inte så länge

2007-06-05 @ 14:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0