Dagens I-landsproblem

image210
-Vart f*n är telefonen?

Dessa bärbara telefoner.. jag blir galen! Varför är dom aldrig där dom ska vara? Och varför ringer folk just när man absolut inte vet vart telefonerna befinner sig? Är det bara i min familj vi endast har bärbara telefoner här hemma? Det är ju så idiotiskt, dom bara försvinner! Jag får ju springa runt i en kvart och leta innan jag ska ringa nånstans. Värst är det när någon ringer till oss, då hinner hela familjen vända upp och ned på hela huset innan nån har hittat den där jäkla telefon. Dom vi känner har vant sig vid att få vänta 20 signaler innan svar nu. Oftast är det på tv-bordet telefonerna ligger och lurar, precis bredvid dom andra identiska kontrollerna. Jag vet inte hur många gånger jag stått och ropat Hallå till en vanlig tv-fjärrkontroll..

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi har också en bärbar telefon, eller vi Hade en. DEn är borta nu hahaha ;)

2007-05-29 @ 08:36:04
Postat av: steph

vi hade en bärbar telefon, men nu har vi 3 st för att ha bättre odds att hitta en. Men det blev inte bättre alls.

2007-05-29 @ 10:03:11
URL: http://strnadova.blogg.se
Postat av: Anonym

hahaah :P vi har hur många bärbara som helst. minst en i vaje rum. o så har vi några vanliga då :p ifall att man inte skulle hitta sin bätbara.

2007-05-30 @ 23:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0