Bortrest under Schlager-EM

Japp, på grund av konfirmation åker jag till kusinerna i Karlstad nu i helgen. Kommer troligtvis inte ha nån tillgång till internet så ska försöka få iväg lite blogginlägg nu innan jag åker. Ville egentligen vara hemma vid datorn idag så jag kunde hålla mig riktigt uppdaterad med vad som händer i helsingfors men men. Ska köpa både aftonbladet och Expressen så jag har nåt att läsa under bilfärden också.
Det ska i alla fall bli kul att se finalen ihop med ett stort gäng ikväll, istället för bara min familj som är förvånadsvärt ointresserade, konstiga typer..
Jag kommer hem igen imorgon kväll men tveksamt om de blit nåt bloggande om ESC då, måste ta mig tillbaks till verkligheten genom att plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0