Bikinin 2007

image156Ja just ja, jag hittade ju en bikini på stan igår också. Eller egentligen hade jag sett den innan men då fanns den inte i rätt storlek, men nu så. Är supernöjd med den. Trodde jag skulle få leta som en galning efter bikini, som jag gör varje år, men nu hittade jag en i första bästa affär, Lindex. Jag kan inte sätta på finger på vad det är för färg på bikinin, den är typ rosa-röd-orange.. hm ja, tycker de är en jätte härlig färg i alla fall. Typ samma som på kjolen jag köpte på second-hand.
Aja, bikinin ser precis ut som jag önskar mig, halterneck, somrig färg, blommigt och så lite brunt i. Trosor köpte jag faktist inga, har ett par bruna från förra året som passar till. Jag köpte däremot ett par matchande badshorts till istället. Bruna med lite mönster på och snörning, de vart både sött och tufft på nåt vis.


Kommentarer
Postat av: Annie

Jättesöt bikini

2007-05-17 @ 23:05:21
URL: http://annie82.blogg.se
Postat av: Elin

Wow den va ju skitsnygg! verkligen snygg färg

2007-05-17 @ 23:05:36
Postat av: Alexandra

Den var ju råå fin!

2007-05-26 @ 19:58:06
URL: http://jagheteralexandraa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0