Avslöjad

image143

Ja det är sant, bakom masken på den där förfärligt dansade julgranen från i lördags döljer sig faktist en ganska så stilig ung man. Andrej Danilko är bara 33 år men skapade sin rollkaraktär vid namn Verka Serduchka för 10 år sedan. Jag blev ganska förvånad när jag såg honom på riktigt, trodde Verka egentligen var någon gammal gubbe som var så ful att han va tvungen att klä ut sig. Där hade jag fel, om jag visste de här i Lördags hade jag kanske inte varit fullt så negativ haha.

Källa :Aftonbladet

Kommentarer
Postat av: steph

haha ja tänka sig:P men jag hatar fortfarande låten!

2007-05-15 @ 15:16:21
URL: http://strnadova.blogg.se
Postat av: Anonym

tack :o)

2007-05-15 @ 15:18:45
Postat av: oliviia

ååh, men vrf uppträder han inte normal? jag gillar inte heller låten. de låter ju som nån gammal gubbe sjunger den. han kan ju inte va populär bland tjejerna iallafall...

2007-05-15 @ 20:26:56
Postat av: Mathilda

ser ut som en lite äldre justin timberlake ju. skitlikt. hahaha

2007-05-17 @ 20:42:03
URL: http://thilda.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0