Årets Eurovision-snyggingar

På Första plats..

image124

..Dima Kuldum! (VitRyssland )
Ja, han snor första platsen på även denna lista. Snacka om att jag gick till underdrift när jag på förra skrev att han var " Döcharmig". Han är ju helt underbart vacker! Fy på Luuk som kallade honom för " Lilla släta pojken som liknar prinsessan Diana",  men okej, de kanske var lite gulligt då. Men om Dima är liten, vad är då inte Salo?
Jag såg Vitrysslands video för flera veckor sen och tyckte han var snygg redan då, det där leéndet glömmer man inte i första taget. Och dom där ögonen...och håret .. och munnen och.. wow, jag smälter! Hoppas han öppnar skjortan lite mer på scen imorrn, för min skull?  Han ser nästan ut lite som en blandning av våran Måns Zelmerlöw och Magnus Carlsson, vilket resulterar i en smaskig mix. Sjunger gör han lite som Sebastian, älskar de där hesa han har i rösten, låter sexigt. Jag hoppas verkligen att Vitryssland vinner imorgon, inte bara för att han är snygg, för att låten är så bra. Men får dom nu en 12:a från Sverige så kan ni ju lista ut vem som ligger bakom den till stor del (A) haha.
- This magician has worked his magic on me.


På Andra plats..

..Mikel i D´nash ( Spanien)
En av dom fyra hunkarna i det spanska bidraget, D´nash. Jag gissar att Mikel här hör till den yngsta av dom, för  hur söt är han inte?! Tror det kommer vara fler svenska flickhjärtan som tar ett extra skutt imorgon när där här charmören kliver in på scen, det här är ju det vi gillar här uppe i norden. Solbrända spanjorer med oskuldsfulla ögon och hår som flyger åt alla all. Åh vad jag skulle trivas bra i Helsingfors just nu..
Se video med D´nash


På Tredje plats..

.. Ony i D´nash ( Spanien)
Japp, en till D´nash-medlem,  dom får trösta sig att hamna här nu när dom inte kom med på min topp 10 lista över bästa låtarna. Den här är nästan lika gullig, fast svår att hitta bra bild på. Han är snyggare när man liksom ser honom live, som i morgon ikväll, startnummer 2 har dom. Som ni ser så har jag, tro det eller ej, faktist ett hörn för blonda killar också :P. Jag kommer hålla lite lite på D´nash imorrn, för nån vinst blir det knappast bara bara för att dom ser bra ut.

Det var min topp-3 lista över snyggaste killarna i årets Eurovision song contest, alltid trevligt med något att kolla lite extra på under kvällen ;) Kul att jag får se alla dom här i finalen imorgon

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker iallafall om man jämför med din lista så kommer 1:an sist.. 2:an på andra plats.. och 3:an på första plats hihi :D

2007-05-11 @ 19:38:54
Postat av: Julia

Men Ola Salo då? Iofs, han är inte den klassiskt snygga typen men han är ju liksom så sötsnygg och charmig.

2007-05-11 @ 19:59:03
URL: http://www.jullls.blogg.se
Postat av: Fred

Haha... vi har inte riktigt samma smak i killar. Koldun SER ju ut som prinsessan Di! :P

Mikel kan funka, men mycket hellre Basty. Ony ser alldeles för... fixad ut. Mikel och Ony är för övrigt 24 båda två. Basty är ett år äldre, Javi är ett år yngre än de andra.

2007-05-11 @ 21:02:27
URL: http://gayday.blogspot.com
Postat av: Anonym

Haha vad härliga bilder:)

2007-05-11 @ 21:41:16
Postat av: Danni

Dima är riktigt söt... ;)

2007-05-11 @ 22:48:49
URL: http://miumiu.blogg.se
Postat av: cecilia

Söta killar:)

2007-05-11 @ 23:33:26
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: Jessica

Johanna: haha ja men då gör vi som vanligt då, du tar blondinerna så tar jag hand om bruntetterna:P

Julia: Jo han är snyggful på nåt sätt tkr jag:P Men på grund av att han troligtvis är kortare än vad jag själv är så går han bort på det

Fred: haha tydligen inte.. Jo de gör han väl lite grann , men då är han min prinsessa!

Anonym : I know, kollaget högst upp gjorde jag alldeles själv =) * stolt*

Danni : Tell me about it!

Cecilia: Jao ^.^

2007-05-12 @ 09:16:45
URL: http://missdeardiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0