American pancakes

Amerikanska pannkakor blev min lilla belöning efter den långa cykeldagen, som jag faktist överlevde haha. Men har skitont i vaderna, fast de är nog ingenting mot vad jag kommer få i träningsvärk imorgon, glömde strecha..ajaj.
Jag är helt propp mätt nu. De är bra att dom amerikanska pannkakerna är så mäktiga för annars  skulle jag kunna äta hur mycket som helst, så gott! Men  inte särskilt nyttigt eftersom jag dryper på med lönnsirap varje gång :P Men det går bara inte att äta utan! Det här är nåt vi  bara äter 2 gånger om året typ, konstigt, de är ju inte särskilt svårt att göra precis. Som vanliga pannkaker fast med mer bakpulver bara. Absolut värt att pröva.


Kommentarer
Postat av: Steph

men jessieeee, jag som precis lyckats få bort mitt sug:P

2007-05-16 @ 20:34:18
URL: http://strnadova.blogg.se
Postat av: Mika

Länge leve Amerikanska Pannkakor! Jag åt det när jag var i Kambodja till frukost och lunch, hihi :) Jag hann prova på både choklad och honung på dem, fast inte i kombination då :)

2007-05-17 @ 13:01:16
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0