Älskade skinnjackan

image206Femtielfte affären gillt! Ja, det hann bli väldigt många innan jag hittade jackan i mina drömmar. Har i 3 månader varit på jakt efter en skinnjacka, och så förra söndan i Stockholm, då äntligen fann jag den! Och det var inte helt lätt kan jag säga. Jag ville ju först hitta en under 600 men man måste nästan betala mer om man vill ha en snygg. Så jag hittade en på H&M först för 998, i äkta skinn då. Den va skitsnygg men när jag kom hem och provade den  framför spegeln var det nåt som inte stämde, det kändes fel. Hade det varit en vanlig tröja för 150 spänn jag kommit hem och varit tveksam på hade det väl gjort detsamma, men det här handlade endå om tusen spänn på nåt ja verkligen behövde. Så jag gick och lämnade tillbaks den. Hade tidigare under dagen sneglat in i skinnaffären Wackodrottninggatan och sett att dom haft skinnjackor men ja lät då bli att gå in för jag tyckte de verkade för dyrt. Nu gick jag i alla fall in där, för nu var jag desperat, skulle ha en skinnjacka! Och så där inne fann jag den, det sa bara klick, den var perfekt! Rätt storlek, rätt design, äkta skinn, bra pris. Ja den var precis som jag hade tänkt mig. Efter fem minuter där inne traskade jag stolt ut med det dyraste och mest värdefullaste plagg jag nånsin köpt i handen. Det är inte många timmar vi har varit ifrån varandra sens dess, skinnjackan och jag, släpper den aldrig med blicken och har på den typ jämt haha:P Japp, jag är en jack-människa. Det här är femte jackan jag köper i år. Nu är det stopp. Det här är min nya darling, nu har jag tre stycken, Koldun, digitalkameran och skinnjackan.
Inte plats för nån pojkvän här ;)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Wow shit va du passa bra i den. Jag
Vill också ha skinnjacka!

2007-05-28 @ 18:49:08
Postat av: oliviia

jag har en nästan likadan! dom e sjukt snygga. vart har du hittat den där halsdugen du har på dej på en av bilderna, den vita? hahah :P jag e också helt jävla besatt av min skinnjacka, jag har på dej jääämt..

2007-05-30 @ 23:41:33
Postat av: Jessica

Oliviia: haha va kul! Lova leather! Halsduken köpte jag förra veckan för halva priset på gina trikot ;)

2007-05-31 @ 07:56:20
URL: http://missdeardiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0