Stor flicka


 Nu har jag varit 16 år i en vecka. Och lite skillnad är det faktist. Känns som jag har mer valmöjligheter i livet. Jag kan t.ex : gå in på en Idol-audition, tävla i melodifestivalen och  inte minst, övningsköra bil. Även fast alla dom där sakerna är något omöjliga för tillfället så känns det bra att veta att jag faktist kan om jag vill.
Något som känns ännu bättre är att om  51 veckor så är de bara ett år kvar tills jag fyller 18! Freeedom!


PS: Designen och bloggnamnet är bara tillfälligt. Titta in ikväll så ska du få se på riktiga grejer ;-) hihi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ser fram emot ikväll!

2007-03-30 @ 18:55:10
Postat av: Stephanie

nämen titta tittaaaaa snygg design!!

2007-03-30 @ 20:31:15
URL: http://strnadova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0