Plugg!

Har just gett mig själv 20 minuters paus från pluggandet. Det går inte att koncentrera sig när man vet att man inte skrivit någonting i bloggen idag haha!
Jag gillar ju egentligen inte att skriva om skola och läxor och sånt i bloggen men jag bara måste få beklaga mig någonstans nu. Det vart ingen fridfull helg precis. Var tvungen att skriva en uppsats till engelskan, jobba ikapp flera kapitel i matteboken, öva inför Kemiprovet OCH Fysikprovet. Asså jag hatar NO-ämnena.. fattar absolut ingenting. Spelar ingen roll att jag legat och läst i fysikboken 2 timmar i sträck nu. Det sätter sig liksom inte!
Kemi-provet jag gjorde tidigare idag gick väl ganska bra endå. Men det var lätt och det visste jag om. Det blir värre med fysiken imorgon. Fysik är faktist det enda ämnet jag nöjer mig med bara ett G i. Något högre är jag faktist inte värd, tror inte direkt jag kommer gå miste om något jobb i framtiden bara för att jag hade bara G i fysik i grundskolan liksom.

Jag har nu iaf börjat komma ikapp lite grann i skolan. Hade inte missat så fasligt mycket under min sjuka vecka. Men det är så tråkigt i skolan nu för vi håller på med massa grupparbeten och det gillar jag inte. Vill helst jobba självständigt, eller "induviduellt" som är så roligt att säga snabbt ;P.
Skönt att man är ledig på fredag i alla fall. Och på torsdag är det bara halvdag ( Yes, då missar jag Kemin! ). Sen är det bara en vecka kvar tills underbara efterlängtade Påsklov!

Ojoj.. nu är det bara 2 minuter kvar av pausen, har jag tur hinner jag ta ett glas vatten.
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0