Pirates of the caribbean - The world´s end. Trailern

Julen 2003 gick jag med en kompis på bio, och såg filmen " Pirates of the Caribbean - The curse of the black pearl ". Efter den kvällen, dyrkade jag pirater, läste jag ävertyrsböcker, ville jag bli skådis och framför allt, var jag evigt förälskad i Orlando Bloom. Eller ja, för dom näst kommande 2 åren i alla fall. Nu har jag faktist kommit över honom helt, eller jag tror själv att jag har det. Fast okej, jag har fortfarande väldigt svårt att sitta still så fort han syns på tv-rutan och nåt fånigt léende dyker då upp i ansiktet på mig. Det skar faktist lite grann när jag i höstas till slut tog ner alla mina afficher på honom också. En sitter fortfarande kvar, men jag kysser den faktist inte gonatt varje kväll längre...hehe.. mobba mig inte nu!
Aja, tillbaks till Caribien. Jag tror det var förra året som den andra filmen hade biopremiär. Men den missade jag faktist att se. Fick den på DVD i julklapp istället. Har bara sett den en gång.. tyckte inte den var så bra. Men vad kan man förvänta sig av uppföljare? Vart lite småchockad av det plötsliga slutet. Så jag är ju tvungen att se Tredje filmen nu. Bara att hoppas på att den är bättre, av trailern att dömma verkar den helt okej.



 Ganska spännande eller hur?
Jag vet tyvärr inte när den har premiär men hoppas på i sommar! Längre kan jag inte vänta!

Kommentarer
Postat av: Madde

" Did no one come to save me just becouse they missed me?" Klockrent Depp!
Föresten, jag tror det stod i slutet av trailern att den har premiär den 25:e maj!

2007-03-21 @ 20:55:52
Postat av: Jessica

Madde: -Haha ja, hans repliker är bäst!
Du har rätt, jag såg också det nu :) Men bloggen är seg så jag orkar inte ändra de idag.

2007-03-21 @ 21:01:00
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: Stephanie

åh längtaaar. men Jessie, jag saknar dig på msn. var det inte veckor se nu:P

2007-03-22 @ 07:24:26
URL: http://strnadova.blogg.se
Postat av: Jessica

Stephanie: - Ja jag vet vi har inte snackat på ett tag! Men jag är ju mest inne på eftermiddagar och då är du aldrig inne. Och när jag skriver blogg på kvällen brukar jag aldrig logga in nåt på msn. Men ikväll, i´ll be there!

2007-03-22 @ 16:04:27
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: Emma

Men jag tycker tvåan är väldigt bra för att vara en tvåa ;) haha fast ettan kommer alltid att vara bäst! :P

2007-03-23 @ 18:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0