Dolda lår i vår

kort kjol  l?ng kjol



image35   image36

Jag älskar trenderna den här våren. Nu är det inte kortkort som gäller längre. Vilket är perfekt för oss som inte direkt är "stolta" över våra lår. Jag har faktist slängt ut alla mina minishorts i jeans. Det är inte snyggt längre. Tänker istället köpa mängder av dessa  längre och mer lediga stypen av shorts. I grått, vitt, svart och jeans om jag hittar. Sen kan man ju matcha med hängslen eller svarta nylonstrumpor hur man vill. Det skulle ju aldrig ha funkat ihop med hotpants.
Kjol är nåt jag egentligen inte brukar använda. Brukar bara vara nåt jag drar över bikinin på sommaren. Men lätt att jag tänker strosa runt i dessa knälånga volang-skönheter i sommar och vår. Snyggt ihop med linne, blus och skjorta som man kan ha både innanför och utanför kjolen. Jag är typ förälskad i denna underbara skapalse! Alltid snyggast på festen med den på!

Bilderna är från AsosAcne & Net-a-porter.



 

Kommentarer
Postat av: jennifer

Är också glad för att den trenden ändrats!

2007-03-29 @ 21:53:26
Postat av: Jannice

? Korta raka kjolar är ju jätteinne.

2007-03-31 @ 20:46:36
URL: http://www.videogameheart.blogg.se
Postat av: Jessica

Jannice : Jo men det är me volang jag menar .
Och så är det här vad som Jag själv tycker är No och Yes!

2007-03-31 @ 21:38:39
URL: http://missdeardiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0