Det här måste jag ju visa

Hm, det var ju länge jag kunde hålla mig borta... seg dator eller inte, jag måste blogga!

Har ju totalt glömt bort en sak! Min nya mello-2007-video ! Den blev ju klar för över en vecka sen och jag har totalt glömt bort att berätta! Jag vet inte om jag är fullt lika nöjd med denna som med den förra jag gjorde. Men då hade jag ju typ den mest passande och bästa av alla låtar schlager-låtar och det känns inte så kul att använda samma. Tog därför Christer Björkmans låt " imorgon är en annan dag" eftersom ja, det var typ mottot under årets festival. Så det blev ganska bra endå. Kolla och döm själv på länken nedan:
Melodifestivalen 2007 - imorgon är en annan dag
Stort tack till underbara Marielle som hade tålamodet och orken att fixa fram alla videoklipp till mig! Hade inte gått utan dig!

I Torsdags eftermiddag hölls den traditionella Almbytalangen på min skola. I år har dom lagt ut hela showen på Youtube.com, kul! Och eftersom två av mina vänner och klasskamrater var med i det vinnande bidraget i år måste jag ju länka till just deras nummer här: Vinnarna Almbytalangen 2007 - School of Rock
Stor applåd till duktiga Emma och Beatrice ( som sjunger) och resten av bandet! Lycka till med att representera Almby på Kultkuppen nu ;)

Sådär, nu har jag skrivit mitt 100:e inlägg här på bloggen, Wuhu! ( Och öhm.. lägg gärna märke till att åldern på min personliga info har ändrats...)

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken bra video du gjort!
Och va bra dina kompisar sjunger, jätte duktiga!

2007-03-25 @ 17:37:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0