Data-problem

Känner mig så lagom hipp nu när jag sitter här och skriver vid en gammal Windows 98. Var tvungen att koppla in gamla datorn nu när den riktiga har gått sönder. Den bara dog här för några dagar sen ( det är därför jag inte skrivit nåt). Är skitorolig för att det är hårddisken som har kraschat, är det de vet jag inte vad jag gör. Har halva mitt liv på datorn liksom. Flera timmars jobb med filmer och uppsatser, plus bilder och minnen sen många år tillbaka. Inte så kul om jag förlorar allt det. Har ingen backup på det eller nånting. Det är bara att hålla tummarna för att det inte är hårddisken det är fel på nu!
Kommer nog inte skriva så mycket dom närmsta dagarna, det är liksom inte så kul att sitta vid en dator där det tar en kvart för att få upp internet. Men skriva kommer jag göra, skulle jag aldrig klara mig utan det i hela 2 veckor eller vad det kommer ta att få den riktiga datorn tillbaks.

Vill inte tänka på vilken tid det kommer ta att publicera det här nu...


Kommentarer
Postat av: Mandy

åh nej :( hoppas allt fixar sig, och att det INTE är hårddisken!

2007-03-25 @ 15:04:57
URL: http://lovesound.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0