Ungkarls-dags

image216

Inte för att det är något jag drömmer om precis, men om jag i framtiden skulle få för mig för att ställa upp i en dokusåpa. Då skulle de vara i The Bachelor .Vet inte varför, kanske för att det skulle vara den enda såpan jag faktist skulle ha en ärlig chans i. Kräver inga särskilda talanger, det handlar bara om att va sig själv och förhoppningsvis hitta kärleken. 
Ikväll startar alltså ännu en omgång av denna romantiska men väldigt tävlingsinriktade serien. Den här gången utspelar sig hela dramat Rom i och ungkarlen är ingen mindre än prinsen Lorenzo Borghese. Okej, jag har ingen aning om vem karl är men ordet prins nappar jag på direkt haha ;). Han ser väl någorlunda bra ut också, även om jag själv bara spanar efter killar i 20:års åldern med svart hår, gröna ögon och rysk brytning just nu :P.
 Hur som helst, det här måste jag se. Det är första delen nu också, det är nästan då det är roligast. När man får se alla tjejerna och välja ut sin favorit och sen hålla tummarna för henne. Fast det hade varit roligare med Bachelor Rette faktist. Då det är En tjej och sen Tjugo super hunkar hon väljer mellan. Lite mer att kolla på.

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag gillar ockås de programmet men missade de ikväll, måste se nästa vecka!

2007-06-17 @ 21:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0