Midsommarbestyr

Bara 2 dagar kvar till årets ( förutom ESC ) trevligaste högtid, midsommarafton! Idag ska jag me mamma och storhandla inför helgen. På torsdag kväll åker vi ut till sommarstugan och på fredag kommer kusinfamiljen, precis som varje år. Sen blir  det i vanlig ordning dans runt midsommarstången, lunch under äppelträdet, tipspromenad i skogen,  vals på bryggan, midnattsdopp i sjön och sist ett varmbad i badtunnan. Allt som hör midsommarafton till för mig. Det roliga fortsätter sen på midsommardagen, då det är brännboll på gärdet och fisktävling på sjön som gäller. I år ska jag vinna! haha!
Jag vet att det har varit lite dålig uppdatering på bloggfronten men de är ju så under sommaren. Det ser jag även hos andra bloggar. Och det kommer inte direkt bli bättre under midsommar nu. Fast vem skulle vara inne vid datorn då liksom..?:P
Dom senaste dagarna har jag hållt på mest i Movie-maker haha, är beroende av det. Har gjort en till video till Dmitry och så gjorde jag även en hyllningsvideo till filmen Underbara älskade. Passade bra nu såhär till midsommar :) Inte den bästa videon jag gjort men de var ju min först film-video så.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har gjort det igen, jätte fin video! Trevlig midsommar påre!

2007-06-20 @ 17:50:08
Postat av: Julia

Åh vad fin, verkligen! Underbara älskade är en av mina favoritfilmer och klippen passade verkligen jättebra ihop med För att du finns. Väldigt väldigt fint. Bra gjort Jessica!

2007-06-21 @ 18:55:51
Postat av: Emma

Jättefin video jess!! :D låter som en trevlig midsommar minsann ;) ha det fint! :D

2007-06-21 @ 23:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0