för att citera "Obsession"

  • Jag har endast ryska låtar på mp3:n
  • Jag är beroende rysk reality -tv
  • Jag besöker bara ryska hemsidor
  • Jag säger Njet istället för Nej och Da istället för Ja.
  • Jag rabblar Vitrysslands alla städer som rinnande vatten medans jag håller på att glömma namnen på mina klasskamrater.
  • Jag slänger omedvetet ur mig ryska fraser som jag inte ens vet vad de betyder.
  • Jag har skaffat kompisar från Ryssland.
  • Jag funderar starkt på att ta ryska språk lektioner.
  • Jag behöver psykisk hjälp..

Kommentarer
Postat av: Dona

haha x) du är rolig du! har läst din blogg ett tag nu och tycker att den är jättebra! det är kul att du skriver om din förälskelse hehe;) kul att läsa:)

2007-06-16 @ 23:31:06
Postat av: Isabell

haha! Det var som när min Anna Pihl-förälskelse smög sig på ;) Jag försökte prata det vackra danska språket som jag förut tyckte var hemskt. Jag arbetade om poliser på samhällskunskapen och var i extas när jag fick intervjua en polis som hette Anna Ställ! ^^, Typ samma namn! Nu vill jag bli polis och gärna bo i Danmark. :P Jag kallar numera min katt för Skäd (helt seriöst) som betyder älskling/skatt på danska..ska vi besöka samma psykolog kanske? ;)

2007-06-17 @ 01:21:31
Postat av: Jessica

Dona: - Va roligt att höra :) Du kommer inte bli besviken för den här förälskelsen kommer vara ett bra tag till. När den väl tar slut har jag nog hittat en ny. Sån är jag ;P
Isabell: - Hahahah, vilken lättnad att jag inte är ensam när det gäller att bli beroende. Minns du hur vi förra året var beroende av en annan " sak" ? ;) Det blir ju som en sjukdom på nåt sätt, man kan inte få nog.
Danska är ju ett fint språk, skule jag ockås vilja kunna. Vi får verkligen tacka Danmark för alla bra serier dom ger oss här i Sverige.
Ja håller de i sig till hösten det här får vi nog börja fundera på att söka hjälp

2007-06-17 @ 14:13:12
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: Isabell

saknar förra året lite...<3

2007-06-28 @ 23:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0