TV-torsdag

Känns som om jag kommer tillbringa varenda torsdag-kväll framför tv:n dom kommande månaderna. Varför lägger dom jämt alla bra program på en och samma kväll? Kan dom inte dela upp de lite så man hade nåt att se fram emot varje dag?
Kvällen börjar kl 19.00 då det är dubbelavsnitt av min favoritserie V.Ä.N.N.E.R, jag fick ju lite fler DVD-boxar av den serien i julklapp så jag har ju suttit som uppslukad hela lovet haha. Men det är bara bra!
Men iaf, sen kl 20.00 är det nåt nytt program på 5:an som kallas Brainiac, och det är faktist riktigt intressant. Det handlar om ett forskningsteam som undersöker om massa teorier är sanna och provar massa expriment, haha låter som värsta trista men det är riktigt spännande och fachinerande. Kolla in det nästa vecka! Det håller på en timme och när sen klockan blir 21.00 kör det ihop sig lite.. Då är det Criminal minds på 5:an och samtidigt Hunkjakten på tv400. Så det är bara att välja. Idag blev de Criminal minds, kände att de var så länge sen jag såg en deckare. Det var faktist riktigt bra idag, väldigt spännande. Men jag hade samtidigt velat se det här nya, Hunkjakten, så jag sappade över till det i reklampausen bara. Det verkar vara nåt sorts Topmodell fast för killar, och snygga sånna ;-). Det ska jag nog absolut kolla på nästa vecka, man kan behöva lite Ögongodis efter en hel vecka i skolan där det pågår nåt helt annat än någon "Hunkjakt".
Nu ser det ut att bli lite mer tv-tittande för pappa har satt på nåt gammalt Stand-up band, också något jag inte kan slita mig ifrån.

När vi endå talar om TV så måste jag bara be er att kolla lite extra på den nya Carlsbergs-reklamen ( Ölen), Ni vet den där då 3 killar sitter i ett tält högt uppe på ett berg och då kommer de en annan kille utanför med öl till dom. Och i slutet säger dom typ " Carlsbergs don´t do homedelivery, but if it did, it would probely be the best beer in the world" nånting sånt. Men iaf, kolla in killen i mitten av av tältet där, han med toppluva typ.
Oh my god va söt! Det där är en exakt beskrivning av min killsmak :P. Vill se meer av den reklamen! Jummi! ;-)

Kommentarer
Postat av: Madde

Hah ja får jag vara uppmärksam på torsdagar då.

Haha jag har också sett den killen, sockersöt ju!

2007-01-12 @ 17:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0