Ny design

Kände att jag var så himla trött på det där fjortisrosa designen här på bloggen så nu kunde jag inte låta bli att byta. Har alltid gillat den här men så är det så att jag liksom vill ha själva " menyn" på höger sida. Vet inte riktigt varför.. tror det har att göra med att på Julias blogg har det alltid varit så och jag är väl van vid det. Det finns egentligen inte så många snygga att välja på men den här passar ju mig eftersom den har lite " res-tema". Och så är det stor och bra text med. Men irriterar mig endå på att menyn ska va på vänster sida!! Nä.. ska jag byta tillbaks till den gamla? Shit va svårt det blev... Help me!
 Den här eller den rosa?


Kommentarer
Postat av: Marielle

Vad fin den är:) Tycker absolut du ska ha kvar den här men visst menyn ska vara på högersida.

2007-01-10 @ 21:24:29
Postat av: Madde

ja den här e finare

2007-01-14 @ 11:38:48
Postat av: Nellie

Gillar verkligen inte rosa.............

2007-01-14 @ 21:48:54
URL: http://eruanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0