Inlägg utan rubrik.

Nu har jag kommit på vad det är som drar mig från att skriva här. Jag vet liksom 1000 saker jag skulle vilja berätta, men så är det de att jag vet aldrig vad jag ska döpa inlägget till så då skiter jag i de. Bara för jag vet själv hur viktigt det är att ha en bra rubrik, det är ju den som avgör om folk tänker läsa eller inte.
Så därför har jag bestämt mig för att när jag inte kan bestämma mig för vad jag ska kalla ett inlägg så döper jag det helt enkelt till " Ett inlägg utan rubrik" , sen får folk tycka vad dom vill. Ett sånt inlägg kommer troligtvis inhålla massa onödig fakta om vad jag har gjort under dagen eller vad som ska ske härnäst eller små kommentarer om annat skit.
För jag vill verkligen bli bättre på att skriva, och skriva så mycket som möjligt!

Kommentarer
Postat av: Stephanie

eller så gör du som jag:P ta något ur en låttext^.^

2007-01-09 @ 22:16:08
URL: http://strnadova.blogg.se
Postat av: Jessica

Jahaa, jag som trott att du hittat på allt haha. men de var smart! får ja komma ihåg

2007-01-10 @ 15:28:54
URL: http://missdeardiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0