Grått nytt hår...?

Har under hela December fruktat nyårsafton, för jag trodde jag skulle bli ensam hemma med bara familjen, men jag slapp bli gråhårig ;)
Trots allt behövde jag inte sitta ensam, blev i sista minuten bortbjuden. Så det kändes skönt, för fy va hemskt att inte få klä upp sig nånting eller bara sitta hemma själv när man vet att alla andra är ute och har kul. Kom inte hem först vid 5-tiden imorse så jag hade ganska kul :P. Enda anledningen till att jag skriver de här är för att det skulle kännas fånigt att inte nämna nyårsafton, har inget intressant att berätta. Det är ett nytt år, men det hoppas jag alla redan är medvetna om. Usch vilket tråkigt inlägg de här blev, men jag ska skriva mer ikväll, och då om nåt helt annat! Nånting jag älskar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0