Finally!

Igår kväll kom det, Örebro:s första snö. I alla fall vad jag lakt märke till. Men det var så vackert, stora vita (- ja, någon annan färg hade iofs vart konstigt ) flingor ramlade sakta ner och la sig så fint på marken. Spelade ingen roll att klockan var över 10 på kvällen och att jag bara hade pyjamas på mig, här skulle ute och fotograferas! Vem vet när det här försvinner, redan imorse var det mesta borta. Men nu snöar det igen och jag sitter och bara myser av det. Det var verkligen hur svårt som helst att ta bild på snö i mörkret, hann ju halvt förfrysa mig innan jag fick till en bild där ens snön syntes på. 

snö
Bild tagen nedifrån och uppåt, öhm.. fint..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0