Ett inlägg utan rubrik

-Insperation?. Va fasen ska jag skriva om? Har inte skrivit på 3 dar, jag tror det är de här som kallas blogg-prestations-ångest. Aja jag får väl gö ett sånt där vanligt trist inlägg med massa vanligt tjat. För tillfället har jag just fått kontakt med en kille som typ har jobbat för favoritgruppen Jeerk, så jag försöker sno åt mig massa smaskig information om vad som pågår bakom scenen hehe. Har lyckats få fram lite faktist.
Annars idag  har jag bara varit hemma och tagit det lugnt bara. Vaknade 11 och gick upp 12 typ. Det blev lite senare än vad jag planerat igår. Hade spelkväll med tjejerna och kom hem halv 1 men jag gick och la mig typ 3.
Åh jag är så glad nu! Det ser ut som om jag kommer få ha en riktig schlagerkväll sen i februari! Gu va roligt! Musik, spänning, karaoke, glitter och massa massa mer! Äntligen nåt att se fram emot!!
För övrigt har första veckan i skolan gått ganska bra, lite halvt segt på mornarna och så bara.
Nä jag vet inte så mycket mer att skriva nu, tror jag ska gå och kolla på tv.

Tänkte börja med en ny sak här på bloggen först bara. Lite då och då tänker jag utnämna " Dagens citat"  till nåt roligt eller bra jag hört någon säga under dagen. Idag blir det...

Martin Kagemark : - Det här är en lugn låt, så hångla på! Lyssna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0