Trevlig schlagerkväll alla!

Bara några minuter kvar nu. Tror inte det blir något mer bloggandet efter mello ikväll. En av mina favorit filmer, " Min stora kärlek" går på 4:an direkt efter och sen är det nog lite försent. Imorrn ska jag upp tidigt för då bär det ivägen till Romme skidbacke. Ska bli superkul att äntligen få kasta sig ut i backen igen! Känns helt lugnt att det är över en timmes åkning dit. Det första jag gör imorgon bitti är att springa upp till macken och för att köpa Aftonbladet och Expressen, sen har jag underhållning för hela resan. Så det blir nog inte först imorgon kväll som jag skriver här igen. Tycker också bättre om att blogga om festivalen i helhet efter jag läst tidningarnas kommentarer.

mousseDen här gången blev det Brun choklad-mousse istället för rosa. En färg för varje deltävling. Men silverkulorna uppe på är ju ett måste! Den guldiga löparen har jag som krav att den ska ligga kvar på bordet enda till mars och schlagern är över. Men dom små stjärnorna får jag endast ta fram på lördagar.
Nu måste jag avsluta för nu är de bara 5 minuter kvar. Har redan nu bestämt mig för att ikväll är det Marie som får min röst ikväll. Heja heja!


Kommentarer
Postat av: Emma

haha jo melodifestivalen var bättre den här gången än förra, men Marie sjöng falskt... hon var nog väldigt nervös.. skulle jag också vara men hoppas hon sjunger bättre i globen ;) haha The Ark var bra och Jimmy Jansson också! (Hör och häpna jag säger att Han var BRA!!) men sen så var det väl inte så många bra... haha ;)

2007-02-11 @ 16:15:53
Postat av: Jessica

Emma: - Heh jo jag tyckte också jag hörde några falska toner i Maries sång men de var nog som du säger för att hon var nervös.Men de gör ingen. Var ju Så bra!
Jaa va kul att även du E-e-mma tycker att Jimmy var bra ;)

2007-02-11 @ 18:28:39
URL: http://missdeardiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0