Sveriges snyggaste kändis killar, Topp 20 forts..

Kom ihåg att det är bara att trycka på bilderna för att se dom större.

11. - Kim Sulocki
Lilla söta roliga Kim! Ja han är faktist jätte liten. Fast inom musikal- och teater - brachenär han stor. Även han är just nu högaktuell i " Lovestory" på Intiman. Och i sommar ska han spela på min favorit teater. Nämligen Fredriksdal.
( Ber om ursäkt för den dåliga bilden där man inte ser hans ansikte, men den här mannen är svår att hitta bild på)

12. - Alexander Karim
På tal om Fredriksdal så medverkarde Alexander där i somras. Tyckte inte han var så jätte snygg då men så såg jag filmen " Om Sara" där han spelar och wow, där var han ju super fin! Älskar hans röst när han pratar också, så där lugn och mysig skånska.


13.- Johan Röhr
Han som skrev Jimmy Janssons superhit " Godmorgon världen". Han som körade bakom alla 10 bidragen i förra årets melodifestival-final. Han som tävlade med bästa låten i år," Move". Han som är den snyggaste låtskrivaren i Sverige. Han som kan allt!
Will You marry me Johnny pipe?!

14. - Martin Redhe Nord
Det här är den enda ( vad vi vet) icke straighta på listan. Men vad gör det? Killen är urgullig endå. Dessutom är han jätte duktig på att dansa och sjunga. Han har i årets melodofestival körat och dansar bakom Elin Lanto och Jimmy Jansson.
Han medverkade även i musikalen Mamma Mia.


15. - Björn Runström
Någon idrottsman ska vi väl ha med i alla fall!
Det här är mest Filippas älskling, men jag tycker han är söt jag me.Han spelar fotboll för Fulham i England.



16. - Henrik Lundström
Henrik, den förr lite mulliga men söta killen som gick på diet och snyggat tilI sig. I " Kocken" är han hur het som helst. Men i andra filmer han medverkat i, som " Ondskan" och "Göta kanal 2" får han konstigt nog bara spela nörd..

17.- Mikael Persbrant
Vet att han är typ 4 gånger så gamla som oss båda, men karl ser ju jävligt bra ut asså. Och hade man varit kvinna i 40:års åldern så hade det ju inte varit så märkligt om man fallit för dom där isblå ögonen hos sankte Persbrant.


18. - Rafael Edholm
Ännu en på tok för gammal snygging som man måste hålla fingrarna borta ifrån :P.
Det är Rafael som står för Regin till Lovestory som jag nämt tidigare. Det är också han som spelar den sliskiga italienaren i " Göta Kanal 2" som fortfarande går på bio.

19. - Martin Rolinski
Nu är det nog många som blir förvånade. För 1 ½ år sen var Herr. Rolinski  " den enda" för mig. Och nu ligger han näst sist. Men vi är som sagt 2 stycken som tycker till på denna lista.
Föresten så tycker jag faktist att till skillnad från Henrik tidigare, så har Martin Rolinski ... fulat ner sig..
Men rösten är fortfarande helt underbar och jag bara älskar att höra på den!


20. - Ola forssmed
Ännu en ur LoveStory-ensemblen. Fast dom flesta känner nog igen Ola som " Mickey" från Rederiet.
Ola är snygg på ett roligt sätt, fast jag misstänker att han inte är 100 % straight han heller..

Det där var alltså vad Vi tyckte. Kommentera gärna, men kom ihåg: Smaken är som baken!
Det blir inget kommenterande av Mello-låtarna ikväll eller imorgon. Men på söndag är jag vanliga schlager-jessie igen :D.


Kommentarer
Postat av: Stephanie

ahhh Henrik! Undebara söta Henrik, glömmer aldrig när jag såg honom på inspelningen då jag va statist. grrrr. Men jag blev förvånad över att Rafael kom före Martin;P

2007-02-16 @ 22:28:03
URL: http://strnadova.blogg.se
Postat av: Jessica

Stephanie: -haha ja fiina Henrik!
Jag räddade iaf martin från sistaplatsen :)

2007-02-17 @ 18:20:02
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: angelica

ni glömde darin ;) hahah (a)

2007-05-11 @ 22:05:29
Postat av: Elin

Go lista :)

2007-07-01 @ 14:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0