Sthlm makes me go in Black´n White

kläder

Det blev mycket shopping i Stockholm, som vanligt då. Kul att det har blivit så modernt med Svart och Vitt igen, älskar att matcha dom, - egentligen ganska trista, färgerna. Vit är en färg jag förut inte tyckt att jag passat i men till svart funkar det. Alla färger passar ju med svart, just därför är jag så nöjd med att jag nu både har svarta jeans, svart klänning och svart kjol. Alla mina tröjor matchar till.
Jösses vad jag fick jaga för att hitta den midjehöga kjolen ( till vänster i bild), det finns ju precis överallt men jag lägger inte gärna ner över 500:lappen för en kjol som jag troligtvis inte kommer använda så många gånger. Det slutade med att jag hittade en på H&M. Skumt för jag hittar aldrig någonting där annars. Och så går jag in och hittar både klänning, kjol och topp som passar. Jätte kul, för på H&M benkommer man ju alltid undan med riktigt bra priser. Kunde inte låta bli att lägga vantarna på ett par benvärmare där också, och tror det är dom jag är mest nöjd med. Funkar till allt! Att dra på över jeansen, ha som extra strumpa i kängorna. Allra snyggast är när man har kort kjol och drar upp dom till precis över knäna. Svarta nylonstrumpor under det ( gärna med nåt mönster i ) och sen någon snygg topp upptill så har man värsta Partylooken.


På Fredan kom vi hem med inte mindre än 10 kassar, och då ägnades även lördagen efter åt shopping, pust! Redan på Torsdagen gjorde jag lite fynd på smycken från Ur & Penn, ett par pärlörhängen och en superfin ring ( syns på bilden till vänster där uppe) för endast 30 kronor. Sånna priser gör mig glad!
Fyndade även lite på Gina tricot dagen efter. Försöker undvika den affären i vanliga fall men när det blir rea på snygga kläder kan jag inte låta bli. Kunde absolut inte låta bli den otroligt mysiga gråa koftan som jag har på mig till höger däruppe. Köpte den i extra stor storlek för att ha något att krypa in i.

Ja, såhär som på bilden till vänster, ser det ut efter att jag har provat kläder här hemma. Så kan det även se ut på mornar då jag får lite panik och inte kan bestämma vad jag ska ha på mig. Alltid lika trevligt att komma hem efter skolan och städa undan allt. Vilket jag nog måste gå och göra nu..

Carpe Diem ♥


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Asså jag vill äga din garderob!
Klänningen du har i mitten där är ju hur söt som helst!
Och blusen som hänger på galjen på " stök-bilden" ser också jätte fin ut.

2007-02-27 @ 21:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0