Någon mer som tänkte på..

.. hur mycket Sonyas låt påminner om en annan låt? Jag kunde först  inte sätta finger på vilken, men nu vet jag. " Sista andetaget " som Jan Johansen tävlade med 2002. Lyssna på den Här. Det är versen precis innan refrängen som påminner skit mycket. Tycker även att Jannes " Se på mig" ( hör Här) från 95 också är väldigt lik. Men det är precis innan Sonya ska bryta ut i refräng som det låter exakt som om hon skulle börja sjunga " -Om du tvivlar för en stund så finns jag alltid här, till det sista andetaget.." . Någon som håller med? Eller är jag helt ute och cyklar?

Måste bara påpeka att även om låten är lik en annan så Älskar jag Sonyas låt och hade mer än gärna sett den gå direkt till final! ♥


Kommentarer
Postat av: Gustav

Jaaaa! tack tack tack! jag kände också igen nåt i sonyas låt. Kunde knappt somna inatt för att jag inte visste vilken låt den påminde om. Nu vet jag, tack snälla!

2007-02-18 @ 13:54:46
Postat av: Julia

Jomen precis, den har ju beskrivits som en balnding av Se på mig och Det vackraste, och visst var det så. Men en blanding av dessa två urfina ballader kan inte bli annat än underbart, vilket För att du finns verkligen är. Hur fin som helst, och helt klart värd en finalplats. Men vi får rösta rösta i AC istället!

2007-02-18 @ 18:45:02
URL: http://www.jullls.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0