Mediaspaning

Det blev som vanligt i Stockholm många långa promenader. Kameran var med hela tiden och av någon anledning så kom den upp varenda gång jag såg någon logga. Haha vet inte varför men märkte nu när jag kom hem hur mycket jag fått med inom tv/radio/tidnings världen. Det närmaste jag kom en kändis den här gången var  Let´s Dance - bilen som stod ute på våran gata på lördagmorgonen.
( Tryck på bilderna för att se dom större)

 

- Här håller Dagens Nyheter till..





-Precis brevid Expressen 



-Svt-huset ligger på Östermalm, precis som Tiffany var jag där och spanade med ;)





-Även Sveriges Radio låg där




-Strax bakom låg kaknestornet



-Let´s Dance bilen, vem åker runt i denna tro?




-Såg även Coca-cola
loggan, precis vid söder.




Kommentarer
Postat av: Elin

coolt me let´s dance bilden! nu är de ju bara 6 kvar typ. Blir väldigt nyfiken på vem de kan vara som parkerat där

2007-02-27 @ 15:01:25
Postat av: Marielle

Wow vilka fina bilder:)Kändast är nog Let´s Dance bilen;)

Jag måste hitta lika bra föremål och fota när jag är i Sthlm i april:D

2007-02-27 @ 20:31:13
Postat av: Jessica

Elin: - Ja jag är jätte nyfiken, hoppas det var Anna Sahlene eller Tobbe Blohm..

Marielle: - tack! Ja du ska ju på konsert så du lär ju kunna fota mycket coolt!

2007-02-27 @ 21:28:37
URL: http://missdeardiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0