I en flickas garderob

kläder

Japp, nu har även jag hakat på trenden med dessa klänningar. Kul att det blivit så modernt igen, tror inte jag har använt det sen jag var kanske.. 11 år? Det är fortfarande inget jag sätter på mig en vanlig skoldag, skulle vara fredagar i så fall. Men till fest och andra tillställningar känns det ju bara  rätt! Det var dom tre ovanstående kreationerna jag valde mellan till mitt schlagerparty. Även fast det var den längst till vänster som kändes mest " schalger" så blev det den gråa i mitten. Fast då med ett lila sidenband till, för att höja glamour-känslan lite bara. Jag fullständigt älskar den lilla väskan jag håller i på den bilden föresten! Så himla snyggt med skotsktrutigt! Kul att även det är så populärt i butikerna. Den bruna tunikan till höger har jag egentligen inte gillat innan, men så provade jag med lite pärlsmycken till och, Voilá!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt snygga kläder du har! Vill haaa!

Bra bilder me, du ser ut som värsta modellen ;)

2007-02-05 @ 21:44:52
Postat av: gabriella

fiiint! den bruna har jag inte sett, men den var med finfin!

2007-02-06 @ 14:26:21
Postat av: Gustav

Jätte fint verkligen! Hoppas alla tjejer kommer gå runt klädda sådär i vår :)

2007-02-06 @ 18:19:57
Postat av: Jessica

Tack hörni :)

2007-02-07 @ 20:12:58
URL: http://missdeardiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0