Harry Potter and the order of the Phoenix - trailern

Det finns inga andra böcker jag skrattat, gråtit och blivit så förbannad på som Harry Potter -böckerna. Inte heller har jag behövt lägga några andra böcker i frysen för att jag ska kunna sova lugnt om natten.
Varje sommar kör jag ett Harry-potter-maraton då jag läser igenom Alla Harry Potter - böckerna, 2 gånger var. Det låter inte klokt, men har man börjat så går det inte att sluta. Händerna sitter som fastklistrade vid bokramarna.
För två sommrar sen läste jag " Harry Potter och fenixorden" och det är nog den enda boken jag någonsin praktist taget slagit till, blev så förbannad! Vet inte om jag borde gå och se den nu när den kommer ut på film, jag kommer väl sitta och svära mig igenom hela filmen, haha! Nu är dom i alla fall klara med filmen och den har släpps på trailer, men det är ju en hel evighet kvar tills den kommer på bio...
...13 Juli, suck!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja kan itne annat än att hålla med LAGT DEN I FRYSEN??? :O haha varför då? ;) hahah! du är lite kul du! nej det komemr bli dåligt när man ser den på bio :(

2007-02-19 @ 16:27:01
Postat av: Stephanie

Lupin är väl med i den filmen? Han är så jäkla cool:D David Thewlis också som spelar han

2007-02-19 @ 17:36:15
URL: http://strnadova.blogg.se
Postat av: Jessica

Anonym = Emma : - Hehe jaa jag gör så! Lägger jag den i frysen så ligger den ju säkert där och jag slipper mardrömmar.. hm, ja det är bara en av alla mina tokigheter :P

Stephanie : - Jaaa Lupin! också en av mina favoriter!

2007-02-19 @ 22:05:55
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: Emma

haha! ja men det är ju bra det iaf :p jo precis antingen inget namn lr så får jag till det och då står det Emma!! :O jag har fattar hur jag ska göra för att få namnet att stå kvar ;) måste skriva det sist så ibland glömmer jag

2007-02-20 @ 15:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0