Grabb-lista på G ;)

Imorrn ska den publiceras, "Sveriges-snyggaste-killar-2007-listan". Jag och min vän Filippa har suttit halva eftermiddan och klurat, listat och bedömt .Och nu är den officiellt klar. Dom vi tycker, 20 snyggaste kändis killarna i Sverige, har fått sin placering. Nu är det bara bilder och motivering som saknas. Sen kommer allting, från plats 1-20 synas här. Förhoppningsvis är den klar redan imorgon, men annars blir det på Lördag. Viktiga grejer det här, kräver noggrann betänksamhet.
Men glöm inte att titta in imorgon (fredag) alltså! Det blir ögongodis för hela slanten, det kan jag lova ;)

Carpe Diem ♥


Kommentarer
Postat av: Stephanie

ulalaaa det ska bli spännande^^

2007-02-16 @ 09:47:07
URL: http://strnadova.blogg.se
Postat av: Elin

Ååh det ser jag fram emot :D

2007-02-16 @ 15:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0